Znaleziono 426 wyników

autor: robithc
czwartek, 13 lutego 2020, 15:20
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: Zdecentralizowane giełdy krypto (noncustodial) - lista
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 685

Zdecentralizowane giełdy krypto (noncustodial) - lista

Czy istnieje na ten moment gielda dex do ktorej podpinam portfel sprzetowy trezor/ledger i wymieniam btc np na tethera ? Sprawdzam rozne ale np binance dex uzywa swojego coina i trzeba przeslac srodki na nowe adresy. Ja bym chcial podpiac portfel, sprzedac/kupic i tyle ;) wiem ze marzenia ale moze c...
autor: robithc
piątek, 22 listopada 2019, 07:44
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

Nic z tego nie wynika, adres jest nieaktywny. Pewnie klucze są zagubione. Kolejny portfel, który czeka na wprowadzenie komputera kwantowego. [emoji14] ;) Są jakieś inne nowinki, prócz tych, kiedy są następne spotkania wierzycieli? Może ktoś ma więcej wiedzy na temat sprawy? https://www.coindesk.com...
autor: robithc
środa, 4 września 2019, 23:58
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

Bitmar pisze:Czy osoby które sprzedały claim po te 900$ za BTC dostały już kasę? Ktoś coś wie?


Pare osob sie chwalilo..ale oni sprzedali jak chodzily jeszcze po 600 usd ;)
autor: robithc
wtorek, 3 września 2019, 07:37
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

ten fragment jest ciekawy, wprost mowi ze czesc skradzionych BTC z Goxa trafilo na BTC-E. W duzym skrocie Ruscy twierdza ze sa one do odzyskania. A to nie USA zgarnęło aktywa btc-e jakieś dwa lata temu? Tak USA. To wlasnie dokument na podstawie ktorego to zrobili. Chodzilo mi o to ze jest wprost po...
autor: robithc
poniedziałek, 2 września 2019, 18:56
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

Myślę, że jeśli będzie coś do odzyskania, to syndyk się o tym dowie, lub już wie, tylko ma zbyt mało wiadomości, żeby mógł nam je przekazać. Z drugiej strony z ruskimi syndyk jest na biezaco, uzytkownicy do niego pisali. Podobno probowal tez nawiazac kontakt z ruskimi ale nie odpisuja mu ;) wiekszo...
autor: robithc
poniedziałek, 2 września 2019, 13:45
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

https://t.me/MtGoxRecovery na tej grupie telegram jest podsumowana cala afera z rosja i co sie teraz dzieje. Polecam szczegolnie zobaczyc pdf'y ktore sa tam udostepnione np nakaz aresztowania Vinnika, postawione mu zarzuty i caly opis polaczen btc-e z mtgox i innymi serwisami (dokument sadowy z USA...
autor: robithc
wtorek, 20 sierpnia 2019, 20:02
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

Czy ktos z forum ma wykupiony dostep do forum mtgox legal?? Na telegramie krazy info ze jakas firma prawnicza z rosji oferuje odzyskanie 200k skradzionych Btc(innych niz posiada syndyk) od jakis hakerow w zamian za mega prowizje... oferta jest na forum. Andy Pag sie z nimi niby kontaktowal. Ktos moz...
autor: robithc
czwartek, 8 sierpnia 2019, 12:32
Forum: Bezpieczeństwo
Temat: Portfel USDT/PAX
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 204

Portfel USDT/PAX

do kazdej wiekszej kwoty polecam portfel sprzetowy ledger/trezor etc
autor: robithc
wtorek, 6 sierpnia 2019, 22:05
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 44936
Odsłony: 4565398

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

akos pisze: wtorek, 6 sierpnia 2019, 19:26Potrzebna ci jedna duża zwycięska transakcja na każde 10 do 20 transakcji.
przypomnial mi sie klasyk ;)
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
autor: robithc
piątek, 2 sierpnia 2019, 09:06
Forum: Piramidy i scamy
Temat: "Pi" - nowa, darmowa kryptowaluta, którą możesz kopać na swoim telefonie
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 5087

"Pi" - nowa, darmowa kryptowaluta, którą możesz kopać na swoim telefonie

Tako rzecze Papkin. chyba trafiles po prostu na zly dzien mod'ow i shadowa ;) projekt jak projekt. jest ich duzo ale nikt nie mowi ze bedzie to od razu drugie ethereum. ja sobie zainstalowalem i kopie w pracy z nudow, jak cos z tego bedzie to ok, jak nie to tez mi sie nic nie stanie. uzylem twojego...
autor: robithc
czwartek, 1 sierpnia 2019, 07:44
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 44936
Odsłony: 4565398

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Offtop @socjolog2008 - grales na tym Primexbt na produktach fx? Jak ze spreadem itp? Podoba mi sie ta gielda w sensie wlasnie dostepu jednoczesnie do btc i cfd
autor: robithc
poniedziałek, 29 lipca 2019, 09:31
Forum: Pozostałe
Temat: Matrix Network (MAN)
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4380

Matrix Network (MAN)

Xa0s pisze: poniedziałek, 29 lipca 2019, 08:11Postawilem 10 masternodow na serverze, przy tej cenie 5c, kopie mi 500-600$ w miesiac, jakies 1200-1300 MAN w miesiac wykopalo.
czyli wklad 5370$ i zwrot 500$/mc (9%) ? dobrze licze ? masz jakis kalkulator ROI do tego ? na stakingrewards nie ma tego projektu
autor: robithc
piątek, 26 lipca 2019, 12:08
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

Wymiana informacji Polska <> USA funkcjonuje pewnie nieźle. Mieszkam obecnie w kraju gdzie rzad najpierw powiedzial ze oni nie rozumieja crypto i nie chca miec z tym nic wspolnego :D a teraz wprowadzili tylko podatek 10% od zyskow z crypto (tak jak u nas podatek Belki). Pasowaloby mi dostac zwrot t...
autor: robithc
piątek, 26 lipca 2019, 11:45
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

Oni proponuja tez platnosc w btc z tego co kojarze. Dostajesz btc -> bitomat i tyle z podatku ;)
autor: robithc
piątek, 26 lipca 2019, 07:44
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

wszystko zalezy od ceny BTC w momencie ewentualnej wyplaty (o ile wyplaca w BTC) Nie, nie zalezy. Jesli uwazasz ze BTC wzrosnie i dlatego zyskasz na ewentualnym zwrocie od syndyka to sprzedaj teraz dlug i kup BTC. W ten sposob uniezaleznisz sie od kursu. BTW: co oni chca kupic? roszczenie w BTC tyl...
autor: robithc
czwartek, 25 lipca 2019, 14:07
Forum: Przedszkole
Temat: Dyskusja na temat kursu BTC
Odpowiedzi: 44936
Odsłony: 4565398

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

wrzucam moj pierwszy Gartley do oceny..dopiero co obejrzalem tutorial. ma to sens czy pomieszalem zalozenia ? :?

Obrazek
autor: robithc
czwartek, 25 lipca 2019, 10:20
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: Bitfinex
Odpowiedzi: 629
Odsłony: 66235

Bitfinex

juz pomijajac strate kasy klientow jesli finex padnie, dla kursu to bedzie wg mnie duzy szok na miare upadku MTGOX
autor: robithc
czwartek, 25 lipca 2019, 10:16
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: [RIP] MtGox - Dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 3158
Odsłony: 327637

[RIP] MtGox - Dyskusja ogólna

wszystko zalezy od ceny BTC w momencie ewentualnej wyplaty (o ile wyplaca w BTC)
autor: robithc
czwartek, 25 lipca 2019, 08:24
Forum: Giełdy, kantory, bitomaty
Temat: Bitfinex
Odpowiedzi: 629
Odsłony: 66235

Bitfinex

TomaszT pisze: środa, 24 lipca 2019, 22:28Przy próbie wypłaty:
ale masakra, nie widzialem jeszcze zeby tyle danych ktos chcial. Myslicie ze to naprawde KYC bo im sie teraz ostro dobieraja do du** czy maja problem z plynnoscia ?

Wyszukiwanie zaawansowane