Czy to się opłaca ?

Gaduła
Posty: 327
Rejestracja: 20 maja 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Czy to się opłaca ?

Postautor: Notrem » poniedziałek, 23 maja 2011, 23:21

Witam.

Czy opłaca się kopać sprzętem z Gigabyte 5870 OC samemu ?
czy lepiej jest korzystać z deepbit?

W niedługim czasie zamierzam dokupić drugą taką samą karte.
Obrazek
Jestem studentem: 1BX61uvuP59bAHz9tf88kFP9XJHxL4Ev42

Internetowe Radio Bitcoin - Status: Nadajemy!(http://www.radiobitcoin.pl)
Stan dotacji dla radia: 4.18 BTC

Początkujący
Posty: 36
Rejestracja: 23 maja 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Czy to się opłaca ?

Postautor: zerth » wtorek, 24 maja 2011, 09:28

Na dzień dzisiejszy opłaca się niemal wyłącznie kopać w pulach. Prawdopodobieństwo znalezienie bloku jest bardzo niskie, więc skutki wariancji będą bardzo silne. Może się okazać, ze przez 2 miesiące nic nie znajdziesz. Przy rosnącej trudności możesz czekać jeszcze dłużej. Kopanie samemu opłaca się teraz tylko z bardzo silną farmą, która zmniejszy skutki wariancji.
Obrazek

Weteran
Posty: 1361
Rejestracja: 19 grudnia 2010
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Czy to się opłaca ?

Postautor: Prze_koles » wtorek, 24 maja 2011, 21:46

Zależy co rozumiesz pod słowem "opłaca się". Jeżeli kopiesz samemu to jest ryzyko, że możesz przez długi czas nic nie wykopać, ale za to jest też szansa, że wykopiesz bardzo dużo. Ale z jedną 5870 jednak polecam w poolu kopać.

sir
Rozmowny
Posty: 141
Rejestracja: 22 maja 2011
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Czy to się opłaca ?

Postautor: sir » środa, 25 maja 2011, 21:50

Ktoś bardziej doświadczony wypowiedział by się od ilu Ghash/s oplaca się solo?
Były miner okradziony inwestor aktualnie daytrader

Weteran
Posty: 1361
Rejestracja: 19 grudnia 2010
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: Czy to się opłaca ?

Postautor: Prze_koles » środa, 25 maja 2011, 22:14